لزوم شناسایی ساختمان­‌های ناایمن توسط دستگاه­‌های مسئول
لزوم شناسایی ساختمان­‌های ناایمن توسط دستگاه­‌های مسئول

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ­شرقی با تاکید بر شناسایی ساختمان­‌های ناایمن توسط دستگاه­‌های مسئول، گفت: ساختمان­‌های غیرمقاوم که نیاز به تخلیه دارند باید سریعاً تخلیه شوند. جواد رحمتی در جلسه بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم در رابطه باساختمان­‌های ناایمن در نقاط شهری و روستایی استان، با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان سرمایه […]

[ad_1]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان ­شرقی با تاکید بر شناسایی ساختمان­‌های ناایمن توسط دستگاه­‌های مسئول، گفت: ساختمان­‌های غیرمقاوم که نیاز به تخلیه دارند باید سریعاً تخلیه شوند.

جواد رحمتی در جلسه بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم در رابطه باساختمان­‌های ناایمن در نقاط شهری و روستایی استان، با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان سرمایه در بخش ساخت‌وساز کشور هزینه می­‌شود، خاطرنشان کرد: کم‌رنگ شدن نظارت کارشناسان متخصص بر کار ساخت‌وساز، عواقب جبران‌ناپذیر جانی و مالی به هنگام حوادث خواهد داشت.
 
وی گفت: وجود ساختمان‌های غیرمقاوم یکی از عوامل تهدید سلامت اجتماعی است که برای برون رفت از این وضعیت باید مقوله نظارت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازنگری و تحول در قوانین ساخت‌وساز، گفت: ضوابط و قوانین حوزه ساختمان همواره باید بازنگری و به‌روزرسانی شود و کسانی که سرمایه­‌های خود را به کار گرفته اند نیز امنیت شغلی داشته باشند تا مشارکت در این عرصه مقرون به صرفه شود.

[ad_2]