قهرمانی آذربایجان‌شرقی در مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما کشور
قهرمانی آذربایجان‌شرقی در مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما کشور

[ad_1] مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما با قهرمانی تیم ‌آذربایجان‌شرقی الف به پایان رسید‌. به گزارش قلم پرس،از مراغه، در دومین دوره مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما تیم آذربایجان‌شرقی الف‌ با ۷۴ امتیاز اول شد و تیم‌های فارس با ۶۶ و مازنداران با ۶۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند .رئیس اداره ورزش و […]

[ad_1]


مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما با قهرمانی تیم ‌آذربایجان‌شرقی الف به پایان رسید‌.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، در دومین دوره مسابقات رزم پهلوانی سبک پرتوما تیم آذربایجان‌شرقی الف‌ با ۷۴ امتیاز اول شد و تیم‌های فارس با ۶۶ و مازنداران با ۶۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند .رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت‌: این مسابقات با حضور ۱۹۰ ورزشکار در رده سنی نونهالان‌، نوجوانان و جوانان برگزار شد‌.

مهدی وجدی در آیین اختتامیه این رقابت ها افزود: در این مسابقات ۱۱ تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی‌، آذربایجان‌غربی‌، زنجان‌، گلستان‌، مازنداران‌، تهران‌، گیلان و فارس شرکت داشتند‌.

وی اضافه کرد‌: این مسابقات به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید مدافع حرم علی کنعانی مراغه برگزارشد‌.

رئیس رزم پهلوانی پرتوما کشور نیز گفت‌: در این دوره تیم‌ها و ورزشکاران با آمادگی جسمانی بالا و تمرین شده شرکت کرده بودند.

اصغر شکری افزود: نفرات برتر رده های نوجوانان و جوانان به رقابت های بین‌المللی معرفی می‌شوند .

وی بای بیان اینکه این رشته ورزشی ریشه در فرهنگ پهلوانی ایران دارد افزود: رقابت های پرتوما در بیش از ۱۵ کشور منطقه و جهان طرفداران بسیاری دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]