فرماندار تبریز از شهرداری توضیح خواست
فرماندار تبریز از شهرداری توضیح خواست

فرماندار تبریز گفت: پس از مشاهده نامه عضو شورای شهر تبریز در تماس تلفنی با وی، ضمن تائید موضوع اعلام کرده‌ایم که این مسئله درنامه‌ای به شهرداری تبریز مطرح و ارائه مستندات قانونی توسط شهرداری درخواست شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در خصوص طرح غیرقانونی بودن اعزام […]

فرماندار تبریز گفت: پس از مشاهده نامه عضو شورای شهر تبریز در تماس تلفنی با وی، ضمن تائید موضوع اعلام کرده‌ایم که این مسئله درنامه‌ای به شهرداری تبریز مطرح و ارائه مستندات قانونی توسط شهرداری درخواست شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در خصوص طرح غیرقانونی بودن اعزام تیم فوتبال بانوان به کشور نروژ با بودجه شهرداری در نامه سرگشاده عضو شورای شهر، اظهار داشت: قبل از نامه‌ این عضو شورای شهر ،نامه‌ای به شهرداری ارسال و از شهردار خواسته‌ شده بود تا مستندات قانونی خود را در مورد مجوزهای قانونی اعزام و محل تأمین هزینه سفر هیات و تیم فوتبال ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از مشاهده نامه عضو شورای شهر تبریز، در تماس تلفنی با این عضو شورا ضمن تائید موضوع اعلام کرده‌ایم که این مسئله در نامه‌ای به شهرداری تبریز مطرح و ارائه مستندات قانونی توسط شهرداری درخواست شده است.

فرماندار تبریز در ادامه در خصوص موضوع ادغام سازمان ورزش و سازمان فرهنگی شهرداری و نحوه تأمین هزینه‌های سازمان ورزش شهرداری گفت: شورای شهر باید این موضوع را بررسی کند و براساس دستورالعمل‌های ارائه‌شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مشکلاتشان را حل کنند.

وی در ادامه در خصوص بحث تیم‌داری توسط شهرداری و ثبت سهام باشگاه به نام اشخاص گفت: هرگونه فعالیتی که درون سازمان مربوطه شکل می‌گیرد، باید از طریق شورا رسیدگی و مصوبه شورا باید به فرمانداری ارسال شود تا موضوع در هیات تطبیق مطرح‌شده و بررسی شود.