عیدی خطیبی به ورزش آذربایجان/تیمداری باشگاه مس سونگون در رشته دوچرخه‌‌سواری
عیدی خطیبی به ورزش آذربایجان/تیمداری باشگاه مس سونگون در رشته دوچرخه‌‌سواری

دایره تیم‌های باشگاه مس سونگون افزایش و این باشگاه در رشته دوچرخه‌سواری هم تیمداری خواهد کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آذربایجان‌شرقی از دیرباز به سرزمین رکابزنان شهرت داشته و در ادوار تاریخ تیم ملی دوچرخه‌سواری چهره‌های بی‌شماری از آذربایجان‌شرقی در تیم ملی حضور داشته و در مسابقات آسیایی و بازی های آسیایی موفق به […]



دایره تیم‌های باشگاه مس سونگون افزایش و این باشگاه در رشته دوچرخه‌سواری هم تیمداری خواهد کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آذربایجان‌شرقی از دیرباز به سرزمین رکابزنان شهرت داشته و در ادوار تاریخ تیم ملی دوچرخه‌سواری چهره‌های بی‌شماری از آذربایجان‌شرقی در تیم ملی حضور داشته و در مسابقات آسیایی و بازی های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شده و تجربه حضور در المپیک را هم داشته‌اند.

همچنین مهمترین و باقدمت‌ترین تور دوچرخه‌سواری کشور همه ساله با حضور تیم‌های داخلی و خارجی از تبریز آغاز و دوچرخه سواران در مسیر ۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با هم به رقابت می‌پردازند. رقابت‌هایی که از سال ۱۳۶۵ آغاز و حتی بمباران در جنگ تحمیلی هم مانع از برگزاری آن نشد و تنها دو سال به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نشد.

حالا باشگاه مس سونگون در نظر دارد در این رشته نیز تیمداری کند.

باشگاه مس سونگون امسال در ۱۰ رشته ورزشی تیمداری کرده که قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، نایب قهرمانی در لیگ برتر تکواندو و شیرجه، قهرمانی نیم فصل در رشته شمشیربازی و صدرنشینی در لیگ دسته ۲ کشور، از مهمترین دستاوردهای این باشگاه در سال ۱۴۰۱ بوده است.

طبق شنیده‌ها‌ رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه مس سونگون درصدد است با هدف قهرمانی در مسابقات ایران و حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی، تیمی قدرتمند  با اکثریت دوچرخه سواران بومی تشکیل دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷