عمل موفقیت‌آمیز ستوده‌نژاد/ احتمال ترخیص در چند روز آتی
عمل موفقیت‌آمیز ستوده‌نژاد/ احتمال ترخیص در چند روز آتی

[ad_1] در صورت تداوم وضعیت بهبودی، ظرف چند روز آینده امکان ترخیص مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از بیمارستان شهید باهنر کرمان میسر خواهد بود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، طبق آخرین خبر واصله از معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان که در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور دارد، عمل […]

[ad_1]


در صورت تداوم وضعیت بهبودی، ظرف چند روز آینده امکان ترخیص مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از بیمارستان شهید باهنر کرمان میسر خواهد بود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، طبق آخرین خبر واصله از معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان که در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور دارد، عمل جراحی لگن حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان که ظهر دیروز‌(جمعه ۵ اسفندماه) انجام شد موفقیت آمیز بوده و حال عمومی وی مساعد است.

با اعلام دکتر احمدنژاد پزشک جراح مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، وضعیت حبیب ستوده نژاد رو به بهبودی است و در صورت تداوم وضعیت بهبودی، ظرف چند روز آینده امکان ترخیص مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بیمارستان شهید باهنر کرمان میسر خواهد بود.

لازم به یادآوری است، ۱۸ سرنشین بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در نتیجه سانحه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دیدند.

در این حادثه مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه متاسفانه به علت شدت صدمه درگذشت.

وزیر ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و کرمان چهار مصدوم این سانحه، به بیمارستان شهید باهنر کرمان انتقال یافته بودند.

وزیر ورزش به همراه دیگر مدیران این وزارتخانه در سایر استان ها و تهران به منظور شرکت در گردهمایی اختتامیه این مدیران در کرمان حضور یافته بودند و پس از آن به قصد بازدید از پروژه های شهرستان های رابر و بافت به این منطقه رفته بودند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 

 


[ad_2]