ضرورت تبدیل خرده فرهنگ‌های آذربایجان‌شرقی به ظرفیت  همگرایی و تصمیم‌سازی
ضرورت تبدیل خرده فرهنگ‌های آذربایجان‌شرقی به ظرفیت  همگرایی و تصمیم‌سازی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: خرده فرهنگ‌های متعددی در استان دارای قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم گیری هستند و علاقه و تاکید دارم این‌ها به ظرفیت همگرایی تبدیل شوند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در دیدار سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس و مدیر خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تبریز مامن […]



رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: خرده فرهنگ‌های متعددی در استان دارای قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم گیری هستند و علاقه و تاکید دارم این‌ها به ظرفیت همگرایی تبدیل شوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در دیدار سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس و مدیر خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تبریز مامن محافل سیاسی شامل نخبگان و فرهیختگان، قشر متوسط و محافظه کار و در نهایت حلقه عامه است که تعریف قالب‌های فکری و خبری مطلوب برای این طیف بسیار در سرنوشت جامعه تعیین‌کننده است.

وی، تبریز را نماد مشروطیت و رشد تفکر در کشور دانست و افزود: فعالیت مطبوعات و رسانه در اینجا یعنی روشن‌بینی و مطالبه‌گری متفکرانه و آگاهانه در برابر افرادی که ادعای روشنفکری دارند و بیشتر شبیه غرب زده‌ها هستند!

فرشکاران در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، باید با مردم شفاف باشیم و به نظر می‌رسد خبرگزاری فارس در این عرصه قدم‌های موثری برداشته؛ هرچند شاید به ضرر عده‌ای سودجو تمام شود و به مزاق آنها خوش نیاید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در هر صورت در مقطع کنونی شفافسازی جایگاه و وضعیت‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه بسیار مهم است.

سردبیر استان‌های خبرگزاری فارس نیز در این دیدار ابراز داشت: نقد و مطالبه‌گری عامل اصلی حیات هر رسانه‌ای است و خبرگزاری فارس در کنار عمل به رسالت حرفه‌ای رسانه‌ای از رسالت انقلابی خود غافل نمی‌شود.

محمد رحمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم ترویج ایمان و امید در جامعه افزود: “خبر‌خوب” به معنی مخابره اخبار به صورت اغراق‌آمیز یا غیرواقعی نیست؛ بلکه مشی و منش خبرگزاری فارس همواره بر ارتباط صادقانه با مخاطب استوار بوده است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س