ضرورت بکارگیری روش‌های مدرن درآمدزایی در شهرداری منطقه ۷ تبریز
ضرورت بکارگیری روش‌های مدرن درآمدزایی در شهرداری منطقه ۷ تبریز

شهردار منطقه ۷ تبریز بر ضرورت بکارگیری روش‌های مدرن درآمدزایی در شهرداری منطقه تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در جلسه درآمد در شهرداری منطقه ۷ با حضور معاونان و مدیران منطقه ضمن تاکید بر این که ضروری است روش‌های سنتی درآمدزایی جای خود را به روش‌های مدرن بدهد، اظهار کرد: روش‌های سنتی در […]



شهردار منطقه ۷ تبریز بر ضرورت بکارگیری روش‌های مدرن درآمدزایی در شهرداری منطقه تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در جلسه درآمد در شهرداری منطقه ۷ با حضور معاونان و مدیران منطقه ضمن تاکید بر این که ضروری است روش‌های سنتی درآمدزایی جای خود را به روش‌های مدرن بدهد، اظهار کرد: روش‌های سنتی در جامعه کنونی دیگر پاسخگو نبوده و تنها نتایجی کوتاه‌مدت می‌تواند به همراه داشته باشد.
وی جذب سرمایه‌گذار و توسعه و رونق ساخت و ساز به صورت انبوه را یکی از زمینه‌های دستیابی به درآمدهای موثر و پایدار دانست و افزود: با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذار در سطح حوزه را افزایش داد که این امر با همکاری و تعامل موثر همه واحدها و معاونت‌های شهرداری امکان‌پذیر است.
شهردار منطقه تاکید کرد: ضروری است که همه معاونت‌ها و واحدها نسبت به شفاف‌سازی درآمد بهینه، اقدام کرده و عملکرد مطلوب و کوتاه‌مدت واحد مربوطه را ارائه کنند تا در خصوص آن برنامه‌ریزی شود.