صهیونیست‌ها یک دختر فلسطینی را به شهادت رساندند+فیلم
صهیونیست‌ها یک دختر فلسطینی را به شهادت رساندند+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین در ورودی شهرک‌ «کریات اربع» در الخلیل به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد به شهادت رسیده است. بر اساس گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، ودیدئوهایی که عده‌ای از شهرک‌نشینان از لحظه شهادت […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، عصر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که یک دختر فلسطینی به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین در ورودی شهرک‌ «کریات اربع» در الخلیل به بهانه تلاش برای حمله با سلاح سرد به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، ودیدئوهایی که عده‌ای از شهرک‌نشینان از لحظه شهادت دختر فلسطینی منتشر کرده‌اند، او را غرق در خون نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست به هیچ کس اجازه نزدیک شدن به او را ندادند.

 

 

شاهدان عینی در ارتباط با شهادت این دختر، خبر دادند که یک شهرک‌نشین پس از هدف قرار دادن این دختر فلسطینی در شهرک کریات اربع سلاح خود را در کنار او به زمین انداخت.

 

 

علی‌رغم آنکه در ویدئوهای منتشر شده در کنار این دختر هیچ سلاحی وجود ندارد و تنها سلاح یک نظامی صهیونیست در کنار او دیده می‌شود، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که این دختر با خود چاقو و یک کولت به همراه داشته است.

انتهای پیام/