شگفتی المپیاد دانشجویان در تبریز/ طلا به قهرمان جهان نرسید
شگفتی المپیاد دانشجویان در تبریز/ طلا به قهرمان جهان نرسید

نجمه خدمتی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: امکانات دانشگاه تبریز برای میزبانی مسابقات المپیاد بسیار مطلوب بوده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان که از دانشگاه شهید بهشتی در مسابقات المپیاد دانشجویی حاضر است، در رابطه با کم و کیف بازی‌های دانشجویی اظهار کرد: به دلیل حضور اعضای تیم […]



نجمه خدمتی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: امکانات دانشگاه تبریز برای میزبانی مسابقات المپیاد بسیار مطلوب بوده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان که از دانشگاه شهید بهشتی در مسابقات المپیاد دانشجویی حاضر است، در رابطه با کم و کیف بازی‌های دانشجویی اظهار کرد: به دلیل حضور اعضای تیم ملی سطح فنی مسابقات بالا بود و با توجه به حضور داوران بین‌المللی‌ و تجهیزات به‌روز سالن، به نظرم این المپیاد بهتر از دوره‌های قبلی بود.

خدمتی در ارتباط با دلایل عدم کسب مدال طلا در این مسابقات نیز گفت: تیراندازی همین است و اصلا قابل پیش بینی نیست و من تمام تلاشم را کردم و از نظر من نائب قهرمانی با قهرمانی تفاوتی ندارد و تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی مدال طلا را کب کنم.

ملی پوش کشورمان راجع به مسابقات آتی خود نیز توضیح داد: اردوهای تیم ملی را در پیش رو داریم و در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که کسب سهمیه خواهد بود، هستیم.

نجمه خدمتی در مسابقات جام جهانی کرواسی به مدال طلا دست یافته و یونیورسیاد ناپولی و گوانجو به مدال طلا دست یافته بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/ی