شهرک مبل و خودرو یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر است
شهرک مبل و خودرو یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر است

[ad_1] جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرک صنفی _ صنعتی مبل و خودرو با حضور احمد انیسه شهردار منطقه ۶، جمعی از معاونان و مدیران منطقه و نمایندگان صنوف در این شهرک برگزار شد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه ضمن بازدید […]

[ad_1]

جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرک صنفی _ صنعتی مبل و خودرو با حضور احمد انیسه شهردار منطقه ۶، جمعی از معاونان و مدیران منطقه و نمایندگان صنوف در این شهرک برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه ضمن بازدید از این شهرک از نزدیک در جریان روند اقدامات و مشکلات مربوط به آن قرار گرفت.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرک مبل و خودرو و دسترسی آسان به کنارگذر غرب تبریز و جاده‌های ترانزیتی، از این شهرک به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر نام برد و اظهار کرد: ساماندهی و رفع مطالبات اصناف و کسبه این شهرک و اجرای راهکارهای مناسب در نحوه و مدت واگذاری واحدهای مد نظر برای استقرار نمایشگاه‌های مبل و خودرو و سایر صنایع مشابه با ارائه امتیازات و مشوق‌ها برای توسعه و رونق اقتصادی هرچه بیشتر شهرک ضروری است.
انیسه افزود: به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم برای انتقال صنوف به این منطقه، ضمن تسریع در اجرای عملیات تکمیلی این شهرک، نسبت به ساماندهی نحوه صدور مجوز برای صنوف وابسته به مبل و خودرو در داخل شهر اقدام و مشاغل به شهرک یاد شده منتقل خواهد شد تا شاهد رونق اقتصادی این شهرک باشیم.
کارشناسان حاضر در این جلسه نیز گزارشی از اقدامات انجام یافته و در دست اجرا و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.

[ad_2]