شهرداری پاسخگوی سوالات در خصوص سیستم مالی اقتصادی باشد
شهرداری پاسخگوی سوالات در خصوص سیستم مالی اقتصادی باشد

[ad_1] عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری پاسخگوی سوالاتم در خصوص سیستم مالی اقتصادی باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد حسن اسوتچی امروز در هشتاد و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: سخنانم در خصوص سیستم مالی اقتصادی و حقوق دستمزد شهرداری است که در این خصوص نامه‌ای ارسال کرده‌ایم که تاکنون به آن […]

[ad_1]


عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری پاسخگوی سوالاتم در خصوص سیستم مالی اقتصادی باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد حسن اسوتچی امروز در هشتاد و هفتمین جلسه علنی اظهار کرد: سخنانم در خصوص سیستم مالی اقتصادی و حقوق دستمزد شهرداری است که در این خصوص نامه‌ای ارسال کرده‌ایم که تاکنون به آن پاسخی داده نشده است.

وی افزود: بودجه‌ای که در جلسه شورا تصویب شده است اعضای شورا حق دارند در جریان هزینه‌ها قرار بگیرند، در خصوص این قضیه به هیچ‌وجه جوابی ارسال نشده است اگر خواسته‌یمان خلاف قانون است باید به آن هم پاسخ داده شود.

اسوتچی در بخشی هم مطرح کرد: در ده سال گذشته تقریبا این شیوه‌ها برایمان آشکار شده اگر کسی نخواهد جواب نمی‌دهد و خاطرات تلخش هم در ذهنمان تداعی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان داشت: ما سیستم مالی اقتصادی را خواسته‌ایم و جوابی برایشان داده نشده است و جواب‌هایی برازنده شورا داده نمی‌شود.

انتهای پیام/س


[ad_2]