شهرداری منطقه هشت تبریز پتانسیل خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی دارد
شهرداری منطقه هشت تبریز پتانسیل خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی دارد

شهردار منطقه هشت تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز پتانسیل خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی دارد. به گزارش قلم پرس،در این جلسه  رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه هشت تبریز در سخنانی با اشاره به وجود پروژه های مشارکتی با شرکت عمران و […]



شهردار منطقه هشت تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز پتانسیل خوبی برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی دارد.

به گزارش قلم پرس،در این جلسه  رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه هشت تبریز در سخنانی با اشاره به وجود پروژه های مشارکتی با شرکت عمران و توسعه در بافت مرکزی شهر تبریز گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با شرکت عمران و توسعه آذربایجان داریم.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه هشت تبریز می تواند با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی پروژه های مهم و زیربنایی را در سطح منطقه اجرا کند.
مهندس جان فشان نوبری همچنین گفت: با اجرا و اتمام پروژه های عمرانی خدماتی و زیربنایی شاهد پیشرفت و توسعه محدوده مرکزی شهر تبریز خواهیم بود.
در ادامه بابک شریفی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، از آمادگی شرکت عمران و توسعه آذربایجان برای همکاری در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و بازآفرینی شهری با شهرداری منطقه ۸ در محدوده مرکزی شهر خبر داد.