شهرداری آماده حمایت از فعالان حوزه هنر است
شهرداری آماده حمایت از فعالان حوزه هنر است

شهردار کلانشهر تبریز گفت: تبریز به عنوان شهری هنرمندخیز نیازمند توجه بیشتر به هنر است و در این راستا شهرداری آماده حمایت از فعالان این حوزه است. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز و همایش هنرمندان با عنوان “چیلله گئجه سی” در جمع اهالی هنر این […]

شهردار کلانشهر تبریز گفت: تبریز به عنوان شهری هنرمندخیز نیازمند توجه بیشتر به هنر است و در این راستا شهرداری آماده حمایت از فعالان این حوزه است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی تبریز و همایش هنرمندان با عنوان “چیلله گئجه سی” در جمع اهالی هنر این شهر با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به هنرمندان، گفت: شهرداران بیش از ۳۰۰ نوع خدمات دارند اما با این حال وظیفه شهرداری است که به هنر و فعالان این عرصه اهمیت و ارزش داده و در این زمینه پیشقدم باشد.

وی ادامه داد: تبریز شهری هنرمندخیز است که انسان های بزرگی در این شهر متولد شده، به عرصه رسیده و افتخارآفرینی کرده اند و ما وظیفه داریم تا از آوازه هنر و هنرمندان شهرمان محافظت کنیم و به وسیله هنر آنها، تبریز بیش از گذشته معرفی و شناسانده شود.

شهین باهر با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از جامعه هنری، عنوان کرد: همه باید کمک کنیم که تا هنرمندان بدون دغدغه به فعالیت هنری خود ادامه دهند. ما شاید در حوزه هایی کم کاری داشته باشیم و از این رو از حوزه هنری استان و اهالی هنر می خواهم که موارد مهم را به ما یادآوری کنند تا شهرداری و شورا در این حوزه پای کار بیایند.

وی افزود: در شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز چهره های مختلف علمی و فرهنگی داریم و دوست داریم که در حوزه هنر حرکت متفاوتی داشته باشیم و شخص بنده و اعضای محترم شورا در این راستا حاضریم تا در اجرای تمام پیشنهاداتی که منجر به ارتقای حوزه هنری می شود، حمایت لازم را داشته باشیم.

گفتنی است همایش هنرمندان و رونمایی از پوستر جشنوار زمستانی تبریز با عنوان “چیلله گئجه سی” با حضور اهالی فرهنگ و هنر شامگاه امروز چهارشنبه در محل تالار صدرا برگزار شد.