شهادت ۷ کودک و زن در حملات هوایی صهیونیست‌ها به غرب غزه
شهادت ۷ کودک و زن در حملات هوایی صهیونیست‌ها به غرب غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه یک منزل را در غرب شهر غزه بمباران کردند. خبرگزاری صفا گزارش داد که صهیونیستها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیر نظامی به نام «ابوحطب» واقع در اردوگاه پناهجویان «الشاطی» را بمباران کردند. در جریان این حملات دو زن […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه یک منزل را در غرب شهر غزه بمباران کردند.

خبرگزاری صفا گزارش داد که صهیونیستها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیر نظامی به نام «ابوحطب» واقع در اردوگاه پناهجویان «الشاطی» را بمباران کردند.

در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند.

این در حالی است که نیروهای امدادرسانی، اجساد این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده، خارج کردند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته اعلام کرد که در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات مردم در کرانه باختری دستکم  نُه فلسطینی شهید و ۴۷۴ نفر زخمی شدند.

مردم مناطق مختلف کرانه باختری روز گذشته و پس از برپایی نماز جمعه در شهرها و روستاهایشان در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزات آن علیه قدس تظاهرات کردند که با حمله نظامیان صهیونیست روبه‌رو شدند.

در روستاهای مرده و اسکاکا در سلفیت در شمال کرانه باختری دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه طی پنج روز گذشته تاکنون ۱۲۲ نفر از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و ۹۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/