شمار شهدای جنگ غزه به ۲۲۷ نفر افزایش یافت
شمار شهدای جنگ غزه به ۲۲۷ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه در یازدهمین روز حملات  این رژیم، ده‌ها بار مناطق شمالی، شرقی و جنوبی نوار غزه را هدف بمباران قرار دادند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در این حملات منازل غیرنظامیان، جاده‌ها و زیرساخت‌ها را هدف قرار داده و دو منطقه جبالیا و الصفطاوی در شمال […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه در یازدهمین روز حملات  این رژیم، ده‌ها بار مناطق شمالی، شرقی و جنوبی نوار غزه را هدف بمباران قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در این حملات منازل غیرنظامیان، جاده‌ها و زیرساخت‌ها را هدف قرار داده و دو منطقه جبالیا و الصفطاوی در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

طبق گزارش شبکه فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی ساعات پایانی چهارشنبه شب (دیشب) حملات هوایی به چندین منطقه در نوار غزه را شدت بخشید و در نتیجه بمباران منزل یکی از شهروندان در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه یک زن به شهادت رسید و هفت نفر از جمله چند کودک زخمی شدند.

همچنین چهار کودک از اعضای یک خانواده نیز در نتیجه حمله هوایی به منزلشان در حی الصبره واقع در جنوب شهر غزه زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل دیگر در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

همچنین چهار فلسطینی دیگر در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جبالیا واقع در شمال نوار غزه زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ص