سگهای تبریز بلاصاحب نیستند
سگهای تبریز بلاصاحب نیستند

به گزارش قلم پرس، یونس فاتح با اعلام این خبر افزود: تصمیمات خوبی برای سگ‌های تبریز گرفته شده است و در آینده ای نزدیک خبر های خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید.فاتح  افزود: سگ های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی […]

به گزارش قلم پرس، یونس فاتح با اعلام این خبر افزود: تصمیمات خوبی برای سگ‌های تبریز گرفته شده است و در آینده ای نزدیک خبر های خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید.
فاتح  افزود: سگ های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ ها هستند و چاره اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلانشهر تبریز و مناطق ده گانه است.
وی گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ ها ی تبریز گرفته شده است که شهروندان فهیم تبریزی در آینده نه چندان دور از این تصمیمات باخبر خواهند شد. 
لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تشکل های مردم نهاد، دامپزشکان و مسئولین شهری برگزار شد، تصمیماتی در مورد نحوه زنده گیری، عقیم سازی، تغذیه و بهداشت سگ های تبریز گرفته شد که به زودی خبر آن منتشر خواهد شد.