سه نفر از سربازان ، از بیمارستان شهید رجایی شیراز ترخیص شدند
سه نفر از سربازان ، از بیمارستان شهید رجایی شیراز ترخیص شدند

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز بیان داشت:طی دو روز گذشته سه نفر از سربازان ، حادثه سقوط و واژگونی اتوبوس های حامل سربازان با دریافت خدمات سلامت و در شرایط خوب از بیمارستان شهید رجایی شیراز ترخیص شدند. به گزارش قلم پرس به نقل ایرنا، دکتر شهرام بلند پرواز شنبه در گفت و گو با […]

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز بیان داشت:طی دو روز گذشته سه نفر از سربازان ، حادثه سقوط و واژگونی اتوبوس های حامل سربازان با دریافت خدمات سلامت و در شرایط خوب از بیمارستان شهید رجایی شیراز ترخیص شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل ایرنا، دکتر شهرام بلند پرواز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر ۱۶ نفر از سربازان و مصدومان در این بیمارستان بستری هستند که پنج نفر از آنان نیز شرایط ترخیص را دارند اما همچنان به خواست خودشان در بیمارستان مانده اند .
وی ادامه داد : شش نفر از این افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند و همچنان سطح هوشیاری دو نفر از آنان پایین است و هر چند حال یکی از این افراد کمی بهبودی یافته اما نفر دوم همچنان در شرایط خطرناک قرار دارد .
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: خدمات کامل بیمارستانی به همه سربازان و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در فارس که در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند ارائه شده است و آنها از سطح خدمات رضایت دارند ، به تایید بسیاری از مسئولان و نمایندگان مجلس و مسئولان نظامی که از مصدومان و سربازان عیادت کرده اند سطح خدمات رضایت بخش بوده است .
بلند پرواز اضافه کرد : ترخیص پنج نفر از سربازان که شرایط ترخیص را دارند به آنها و همراهانشان ابلاغ و اعلام شده اما تا کنون این سربازان برای ترخیص از بیمارستان اعلام آمادگی نکرده اند .
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز بیان کرد: ماندن سربازان پس از دوره بهبودی نسبی در بیمارستان خطر عفونت های بیمارستانی را در آنها تشدید می کند و بهتر است که آنها به تشخیص پزشکان متخصص بیمارستان را ترک کنند .
دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر ۱۵ جاده نی ریز – کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان – شیراز واژگون شد که در نتیجه آن ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند که ۱۳ نفر سرباز بودند.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۵۴ نفر از مصدومان این حوادث برای درمان به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده اند که تا روز ۱۲ تیرماه جاری ۳۸ نفر از آنان ترخیص شده اند .