سنگفرش اطراف مسجد جامع قراملک با ۳۵٪ پیشرفت فیزیکی
سنگفرش اطراف مسجد جامع قراملک با ۳۵٪ پیشرفت فیزیکی

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم بی‌وقفه اجرای عملیات اجرای سنگفرش در معبر منتهی به مسجد جامع قراملک با ۳۵٪ پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری و با هدف احیای بافت‌های تاریخی فرهنگی سطح حوزه، عملیات کفسازی و احداث سنگفرش […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم بی‌وقفه اجرای عملیات اجرای سنگفرش در معبر منتهی به مسجد جامع قراملک با ۳۵٪ پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر شهری و با هدف احیای بافت‌های تاریخی فرهنگی سطح حوزه، عملیات کفسازی و احداث سنگفرش در معبر منتهی به مسجد جامع قراملک با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال به همت عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اجرا است.
انیسه با تاکید بر اهمیت ارتقاء حقوق شهروندی و تسهیل در تردد شهروندان و میهمانان افزود: تأمین آسایش و رفاه شهروندان، مسافرین و گردشگران نوروزی از اولویت‌های اصلی مدیریت منطقه است که همزمان با اجرای گسترده خدمات محله‌ای در غرب و شمالغرب تبریز، پروژه‌های عمرانی حوزه استحفاظی منطقه ۶ نیز با جدیت انجام می‌پذیرد.