سرایا القدس: ایران و کشورهای محور مقاومت شرکای ما در پیروزی هستند
سرایا القدس: ایران و کشورهای محور مقاومت شرکای ما در پیروزی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابو حمزه»  سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (جمعه)، درباره پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» به سخنرانی پرداخت. بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، سخنگوی سرایا القدس در این خصوص گفت: «قدس اساس جنگ ما و شمشیر مقاومت و دلیل پیروزی ماست. صدای موشک […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابو حمزه»  سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (جمعه)، درباره پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد «شمشیر قدس» به سخنرانی پرداخت.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، سخنگوی سرایا القدس در این خصوص گفت: «قدس اساس جنگ ما و شمشیر مقاومت و دلیل پیروزی ماست. صدای موشک و باروت قطع شد؛ اما این مسیر طولانی ما متوقف نخواهد شد. ما توانستیم افسار دشمن و شهرک‌نشینان را بکشیم. امروز یک نقطه عطف دیگر در سابقه مقاومت را به پایان بردیم».

 ابوحمزه ادامه داد: «ما در سرایا القدس و دیگر گروه‌های مقاومت در کنار ما، نتانیاهو و ارتشش را شکست دادیم. ما با باران موشک‌ها و کورنت‌ها شهرک‌های غصب شده را برایشان به محلی غیرقابل زندگی تبدیل کردیم. یگان‌های رزمی ما منتظر تصمیم دشمن برای پیشروی زمینی به سمت غزه بودند تا آنچه برایشان آماده کرده بودیم، به آن‌ها بچشانیم».

در حال تکمیل…