ستوده‌نژاد: سی‌وپنجمین دوره تور ایران-آذربایجان را به خوبی برگزار می‌کنیم/ میزبانی از رقابت‌های دوچرخه‌سواری باعث خرسندی جامعه ورزش استان است
ستوده‌نژاد: سی‌وپنجمین دوره تور ایران-آذربایجان را به خوبی برگزار می‌کنیم/ میزبانی از رقابت‌های دوچرخه‌سواری باعث خرسندی جامعه ورزش استان است

حبیب ستوده‌نژاد: سی‌وپنجمین دوره تور ایران-آذربایجان را به خوبی برگزار می‌کنیم/ میزبانی از رقابت‌های دوچرخه‌سواری باعث خرسندی جامعه ورزش استان است به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد در خصوص برگزاری سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در مهرماه سال جاری، عنوان داشت: خوشبختانه توانستیم با اقدامات لازم شرایط را برای برگزاری این تور قدیمی در […]



حبیب ستوده‌نژاد: سی‌وپنجمین دوره تور ایران-آذربایجان را به خوبی برگزار می‌کنیم/ میزبانی از رقابت‌های دوچرخه‌سواری باعث خرسندی جامعه ورزش استان است

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد در خصوص برگزاری سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان در مهرماه سال جاری، عنوان داشت: خوشبختانه توانستیم با اقدامات لازم شرایط را برای برگزاری این تور قدیمی در سال جاری مهیا کنیم. شخص استاندار و نمایندگان مجلس نیز حمایت‌های ویژ‌ه‌ای برای برگزاری این تور‌ انجام دادند که جای تشکر دارد.

ستوده‌نژاد ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران مبنی بر زمان دقیق برگزاری تور در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، تور از هفتم الی یازدهم مهرماه سال جاری در ۵ مرحله برگزار می‌شود.

مدیر سی‌وپنجمین دوره تور ایران-آذربایجان مطرح کرد: مسیر مراحل تور تابدین لحظه مشخص نشده است که البته در این خصوص مشکل خاصی نیز وجود ندارد و به زودی با همکاری عوامل اجرایی کمیته‌های تور و دیگر عوامل برگزاری، دیگر مسائل تور به صورت دقیق مشخص می‌شود.

ستوده‌‌نژاد در ارتباط با برگزاری دیگر تورهای دوچرخه‌سواری به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: تبریز و آذربایجان‌شرقی از سال‌های دور در بحث برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و معرفی رکابزنان قدرتمند، زبانزد خاص و عام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: خوشخبتانه اولین دوره تور دوچرخه‌سواری سهند در بخش کوهستان به میزبانی مراغه برگزار شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این خواهد بود سایر رقابت‌های دوچرخه‌سواری را نیز میزبانی کنیم که البته بیست‌ودومین تور یک روزه کندوان را نیز شهریور ماه سال جاری برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: استان آذربایجان‌شرقی همیشه در برگزاری تور و رقابت‌های مختلف دوچرخه‌سواری در کشورمان پیشگام بوده است، ما نیز از برگزاری مسابقات مختلف دوچرخه‌سواری استقبال می‌کنیم و مطمئنا میزبان خوبی برای تمامی رویدادهای این رشته جذاب خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷