ستوده‌نژاد خبر داد: دلایل تعطیلی ورزشگاه یادگار امام تبریز
ستوده‌نژاد خبر داد: دلایل تعطیلی ورزشگاه یادگار امام تبریز

[ad_1] مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام این مجموعه ورزشی قابل استفاده نخواهد بود. حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم‌ بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) را آغاز شده و به احتمال زیاد برگزاری بازی‌ها […]

[ad_1]


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام این مجموعه ورزشی قابل استفاده نخواهد بود.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم‌ بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) را آغاز شده و به احتمال زیاد برگزاری بازی‌ها در اوایل فصل در این ورزشگاه مقدور نباشد.

وی افزود: تعمیرات رختکن ورزشگاه از فردا بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز آ‌غاز شده و سرویس بهداشتی‌ها و آبخوری‌ها و ورزشگاه تخریب و مجددا احداث خواهند شد. تعمیرات پایه‌های نورافکن را شروع کردیم  که پایه‌ها و بتن‌های ‌آن در حال بازسازی است و از اقدامات دیگر تعمیرات ورزشگاه ترمیم سکوهای و پیست و زیباسازی ورزشگاه خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آ‌ذربایجان‌شرقی در مورد اینکه چرا‌ در دو سال گذشته که فوتبال در این ورزشگاه تعطیل بود، بازسازی ورزشگاه آغاز نگردید، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری محترم به تبریز، ۴۰ میلیارد توماان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام در نظر گرفته شد و ۱۲ میلیارد تومان هم اداره کل ‌‌برای رختکن‌ها و نورافکن‌ها‌ هزینه در نظر گفته که در مجموع نوسازی ورزشگاه ۵۲ میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

ستوده نژاد تاکید کرد: تعمیر و نوسازی ورزشگاه یادگار امام برای رضایت و رفاه تماشاگران بوده و وضعیت فعلی ورزشگاه در شان تماشاگران عزیز نیست.

وی در مورد زمان احتمال تعمیرات گفت: بازسازی را اولولیت‌بندی کرده و دقیقا نمی توا‌نیم زمان دهیم، مثلا نوسازی رختکن‌ها دو ماه زمان خواهد برد، اما نهایت تلاش مان را خواهیم کرد تا این ورزشگاه هر چه سریع تر آماده برگزاری مسابقات شود.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]