سانحه رانندگی در اتوبان پاسداران تبریز؛ جوان ۲۴ ساله فوت کرد + تصاویر
سانحه رانندگی در اتوبان پاسداران تبریز؛ جوان ۲۴ ساله فوت کرد + تصاویر
در اثر برخورد خودروی پراید با گاردریل و پژو 405 در اتوبان پسداران تبریز یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار قلم پرس، ساعت ۱۱ اتوبان پاسداران از سمت بسیج به سمت میدان فهمیده در اثر برخورد خودروی پراید با گاردریل و پژو ۴۰۵ یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شد.
به گفته حبیب حسینقلی زاده خبرنگار قلم پرس حاضر در صحنه تصادف؛ طی این حادثه جوان ۲۴ ساله ای که راننده خودرو پراید بوده فوت کرده و سرنشین دیگر به دلیل شدت جراحات پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شده است.
بنا به گفته شاهدان عینی این حادثه به دلیل رانندگی پر خطر یک خودرو ۲۰۶ رخ داده که حین رانندگی با سرعت بالا و حرکات مارپیچ در مسیر حرکت خودرو پراید باعث از تعادل خارج شدن خودرو پراید از مسیر و برخورد آن با گاردریل و در ادامه برخورد خودرو ۴۰۵ به خودرو پراید شده است.

بنا بر گزارش خبرنگار قلم پرس حاضر در صحنه تصادف، با وجود عمل کردن ایربک های خودرو به دلیل شدت برخورد و کشیده شدن خودرو روی زمین پس از برخورد با گاردریل منجر به کاهش صدمه نشده است.

حبیب حسینقلی زاده خبرنگار قلم پرس و کارشناس فوریت های پزشکی تاکید کرد: رانندگان برای حفظ سلامتی جان خود و دیگر شهروندان از انجام حرکات نابجا در جاده و سرعت بالا پرهیز کنند.

خبرنگار: حبیب حسینقلی زاده

انتهای پیام/