سازش ۲۰ خانواده اصفهانی تنها در یک شعبه شورای حل اختلاف طی ۱۰ روز
سازش ۲۰ خانواده اصفهانی تنها در یک شعبه شورای حل اختلاف طی ۱۰ روز

خبرگزاری میزان – سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفتگو با میزان اظهار داشت: جایگاه نهاد خانواده در آموزه‌های دین اسلام از ارزش والایی برخوردار بوده و این بنیان مقدس باید حفظ، پاسداری و پاسبانی شود. رییس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه توسعه […]

خبرگزاری میزان – سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفتگو با میزان اظهار داشت: جایگاه نهاد خانواده در آموزه‌های دین اسلام از ارزش والایی برخوردار بوده و این بنیان مقدس باید حفظ، پاسداری و پاسبانی شود.

رییس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه توسعه حل اختلاف به عنوان یکی از سیاست‌های قوه قضاییه است، شورا‌های حل اختلاف می‌تواند کمک شایانی به حل و فصل دعاوی خانوادگی و اختلافات زوجین ایفا کنند.

وی همچنین اظهار داشت:استفاده از نیرو‌های توانمند و شایسته در شعب خانواده و اهتمام و تلاش مضاعف این عزیزان باعث شد شعبه ۲ شورای حل اختلاف اصفهان موفق گردد طی ۱۰ روز ۲۰ پرونده خانواده در اصفهان، شامل ۱۳ مورد نفقه و ۷ مورد استرداد جهیزیه را با صلح و سازش مختومه کنند.

انتهای پیام/