زننده گل زیبای تراکتور به پرسپولیس کجاست؟
زننده گل زیبای تراکتور به پرسپولیس کجاست؟

[ad_1] ارسال بلند مهاجم تیم تراکتور روی دروازه تیم پرسپولیس، به شکل زیبایی توپ را وارد دروازه این تیم کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در زمستان سال ۱۳۷۲ و در یک زمین گل‌آلود ورزشگاه تختی تبریز تیم تراکتور میزبان تیم پرسپولیس بود. تراکتوری‌ها که با وجود از دست دادن ۴ ملی‌پوش خود به نام‌های […]

[ad_1]


ارسال بلند مهاجم تیم تراکتور روی دروازه تیم پرسپولیس، به شکل زیبایی توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در زمستان سال ۱۳۷۲ و در یک زمین گل‌آلود ورزشگاه تختی تبریز تیم تراکتور میزبان تیم پرسپولیس بود.

تراکتوری‌ها که با وجود از دست دادن ۴ ملی‌پوش خود به نام‌های کریم باقری، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی و زنده یاد نیکمهر نیم فصل در رده دوم قرار گرفته بودند. بازی برگشت تراکتور با پرسپولیس برای تداوم موفقیت شاگردان واسیلی گوجا اهمیت بسیاری داشت. تیم پرسپولیس با تمام ملی پوشان خود تنها یک غایب داشت و ناصر ابراهیمی در غیاب علی پروینی که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، تیم پرسپولیس را ارنج می کرد.

با وجود زمین باتلاقی باغشمال، تیم تراکتور نیمه نخست را با گل حسنعلی شیری با برتری به پایان برد. نیمه دوم بازی خوب شاگردان واسیلی ادامه داشت. در اواسط نیمه دوم واسیلی جوانی را روانه میدان کرد تا بازیکن جدید دیگری را به فوتبال ایران رو کرده باشد. این بازیکن در دقیقه ۸۰ با سانتری بلندی به شکل زیبایی توپ را وارد دروازه تیم پرسپولیس کرد تا نتیجه دو بر صفر شود.

چند دقیقه بعد اکبر ذوالمجیدیان می‌توانست گل سوم تراکتور را بزند. وی از میانه‌های میدان صاحب توپ شده و بعد از جا گذاشتن مدافعان پرسپولیس، با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد اما توپش خارج از چهارچوب بود. شاید خستگی طی کردن نیمی از میدان با توپ در زمین ناهموار، دقت ضربه را از مدیر فعلی تیم تراکتور گرفته بود.

در دقیقه آخر پرسپولیس توسط جمشید شاه محمدی یکی یا از گل‌های خورده را پاسخ داد اما برای شکست کافی نبود و اولین برد تراکتور برابر پرسپولیس اینچنین در تاریخ ثبت شد.


بازی تراکتورسازی با پرسپولیس – سال ۱۳۷۲ باغشمال: حسین عبدی بازیکن پرسپولیس برابر علی باغمیشه، علیرضا پژمان، احد شیخ لاری و امیر احمدی بازیکنان و دروازه بان تراکتورسازی

پدیده سال ۱۳۷۲ تراکتور کجاست؟

زننده گل تیم تراکتور به پرسپولیس در سال ۷۲ و پدیده آن سال سرخپوشان تبریزی کسی نبود جز حبیب پاکنژاد. مهاجمی که سابقه بازی در تیم‌های تراکتور و شهرداری تبریز را دارد. اما الان تقریبا دو سال است کسی از وی خبر ندارد.

حبیب پاکنژاد چند سال پیش با دوستی کار تجاری را آغاز می‌کنند اما متاسفانه به دلیل موفق نبودن در این کار و متواری شدن شریکش، حبیب پاکنژاد نزدیک به دو سال است که در حبس به سر می برد.

وی که استخدام اداره برق تبریز  است ظاهرا تا امروز از مرخصی بدون حقوق استفاده کرده و با پر شدن سقف مرخصی اش و غیبت‌هایش در آستانه اخراج نیز قرار دارد.

پیگیری‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که پرونده پاکنژاد کیفری نبوده و به دلیل شاکی خصوصی محکوم شده و می‌شود با اقدام خیرخواهانه جامعه فوتبال تبریز، مقدمات آزادی وی را فراهم کرد.

حالا که باشگاه تراکتور در اقدامی پسندیده درصدد آزاد کردن زندانیان به ازای هر برد است، ای کاش اقدامی هم برای بازیکن سابق خود نمایند تا وی از بند حبس رهایی یابد.

پاکنژاد نزدیک به یک دهه پیراهن تیم تراکتور را در سال‌هایی بر تن کرده که پول زیادی در فوتبال کشور وجود نداشت و جا دارد باشگاه تراکتور در اقدامی نیک شرایط خلاصی مهاجم سابق خود را نمایند. آقای زنوزی، آقای بهتاج شاید امکان تامین تمام بدهی برای باشگاه تراکتور میسر نباشد اما جامعه فوتبال تبریز خواستار مساعدت شما در بخشی از بدهی وی و فراخوان برای خیرین استان است تا بازیکنی که روزی با گل‌هایش سکوها را شادی می‌بخشید، حالا به کانون خانواده‌اش بازگردد.


از راست: حبیب پاکنژاد، خلیل احمدزاده و هدایت شهریاری بازیکنان تیم تراکتور در دهه ۷۰

 


ترکیب تیم تراکتور برابر پاس تهران سال ۱۳۷۲ – حبیب پاکنژاد نفر سوم ردیف ایستاده از راست

انتهای پیام/۶۰۰۱۷

 


[ad_2]