رکورد پنالتی نگرفتن برای تراکتور شکست/ عباس زاده دومین گلزن تاریخ تیم تبریزی
رکورد پنالتی نگرفتن برای تراکتور شکست/ عباس زاده دومین گلزن تاریخ تیم تبریزی

[ad_1] تیم فوتبال تراکتور برای اولین بار در این فصل صاحب پنالتی شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور امروز مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. در دقیقه ۸۳ این بازی وحید کاظمی در شرایطی خطای سروش رفیعی روی محمد عباس‌زاده را پنالتی اعلام کرد که این اولین پنالتی […]

[ad_1]


تیم فوتبال تراکتور برای اولین بار در این فصل صاحب پنالتی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور امروز مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

در دقیقه ۸۳ این بازی وحید کاظمی در شرایطی خطای سروش رفیعی روی محمد عباس‌زاده را پنالتی اعلام کرد که این اولین پنالتی تبریز‌ی‌ها در لیگ بیست و دوم بود.

آخرین پنالتی برای تراکتور در دیدار هفته بیست و ششم لیگ در فصل گذشته در روز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شد که محمد عباس‌زاده این پنالتی را در دقیقه ۳۳ از دست داد و نتوانست ضربه‌اش را گل کند.

از آن مسابقه تاکنون دیدار مقابل هوادار(۵۷ دقیقه) ذوب آهن(۹۰ دقیقه) فجر سپاسی(۹۰ دقیقه) بازی نیمه تمام برابر پرسپولیس در فصل گذشته، ۲۱ بازی در لیگ برتر فصل جدید، ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی و دیدار  با پرسپولیس تا دقیقه ۸۴ سبب شد برای تراکتوری‌ها ۲۴۰۴ دقیقه پنالتی اعلام نشود.

محمد عباس زاده با ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند به رکورد ۲۷ گل زده در دوران حضورش در تراکتور رسید و دومین گلزن تاریخ این باشگاه در تاریخ لیگ شد.

**آمار کامل گلزنان تراکتور در ادوار تاریخ لیگ برتر به شرح زیر است:
۳۱گل: محمد ابراهیمی
۲۷ گل‌: لوسیانو ادینهو/ محمد عباس زاده
۲۳ گل‌: فرزاد حاتمی
۲۲ گل‌: محمد ایران‌پوریان

پایان پیام/


[ad_2]