روز جهانی تکواندو برای آذربایجان‌شرقی شیرین بود
روز جهانی تکواندو برای آذربایجان‌شرقی شیرین بود

تیم هیات تکواندو نونهالان دختر آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر نونهالان کشور به یک پیروزی دست یافته و یک بازی را نیز با نتیجه نزدیک واگذار کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، هفته اول و دوم لیگ برتر نونهالان دختر کشور(جام شکوفه‌های تکواندو) در شهر تهران برگزار گردید. تیم هیات تکواندو نونهالان دختر آذربایجان‌شرقی در بازی […]



تیم هیات تکواندو نونهالان دختر آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر نونهالان کشور به یک پیروزی دست یافته و یک بازی را نیز با نتیجه نزدیک واگذار کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هفته اول و دوم لیگ برتر نونهالان دختر کشور(جام شکوفه‌های تکواندو) در شهر تهران برگزار گردید.

تیم هیات تکواندو نونهالان دختر آذربایجان‌شرقی در بازی نخست خود به مصاف تیم آکادمی ورزشی کسری رفته و در حالی که رقابت دو تیم نزدیک و پایاپای با نتیجه ۴ بر ۴ در جریان بود، در دو مسابقه پایانی حریف تهران به برتری رسیده و نماینده استان در عین شایستگی با اختلاف کم نتیجه را واگذار کرد.

تیم هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی در بازی دوم به مصاف تیم پویش اهواز رفته و با نتیجه قاطعانه ۸ بر ۲  به برتری رسید.

فاطمه فاشگوی، اسرا غفاری، بیتا پورباقری، میترا شریف‌زاده، فاطمه صفرخانلو، پینار لطفی‌زاده، زینب خانی و یسنا پوراحمدی تکواندوکاران پیروزی آذربایجان‌شرقی در این مسابقه بودند.

اسرا مختاریان و ستایش پسادست هم با وجود عملکرد خوب در رقابتی نزدیک مغلوب حریفان خود شدند.

هدایت تیم نونهالان هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی با ‌راحله موسویان و مربیان تیم هم ‌چمن دهقان و‌‌ مهدیه حصبایی بودند و سرپرستی تیم را هم ‌حکمیه فرشباف برعهده داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷