رضوانی هیچ وقت عهد خود با برادر شهیدش را از یاد نبرد
رضوانی هیچ وقت عهد خود با برادر شهیدش را از یاد نبرد
سازمان بسیج رسانه در پی درگذشت رضا رضوانی، رئیس شورای سیاستگذاری بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی و معاون پیشین روابط عمومی سپاه عاشورا و سازمان بسیج مستضعفین با انتشار پیامی این فقدان را تسلیت گفت.

به گزارش قلم پرس، متن پیام بسیج رسانه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

بالندگی همه جانبه انقلاب اسلامی، مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های بسیاری است که نمونه‌های درخشانی از این روحیه و منش بسیجی را در چهره‌های فعال و موثر عرصه فرهنگ و رسانه در نقطه نقطه ایران سرافراز، سراغ داریم.

یکی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر این ساحت، مرحوم حاج رضا رضوانی از دیار شهیدان عاشورایی آذربایجان بود که از یادگاران دفاع مقدس و پیشکسوتان رسانه در سپاه و بسیج به شمار می‌رفت.

ایشان در دهه‌های گذشته نیز همواره همچون دفاع مقدس، رسالت کار رسانه‌ای و فرهنگی را بر دوش داشته و اهالی رسانه، خاطرات خوشی را از ایشان به خاطر دارند.

حاج رضا رضوانی عهد خود با برادر شهیدش را از یاد نبرد و تا پایان عمر پربرکت خود، روحیه بسیجی را حفظ کرده و از پا ننشست. ایشان ارتباط مستمری با خانواده شهدا و ایثارگران عزیز داشت و منشاء خدمات شایانی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای برنامه‌های بسیج بخصوص اردوهای راهیان نور شد.

برای انسان هیچ افتخاری بالاتر از مرگ در راه خدا نیست و چه خوش است که یاد آدمی با افتخار و در کسوت بسیجیان لشکر عاشورا در ذهن‌ها بماند.

عروج ایشان پس از تحمل مدتی بیماری را به خانواده، همرزمان و به ویژه اهالی رسانه استان آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان و دوستدارنش صبر و عزم برای ادامه مسیر درخشان ایشان را مسئلت می دارم.

مسعود بصیری
رئیس سازمان بسیج رسانه