رضایت خمز از چمن ورزشگاه یادگارتبریز
رضایت خمز از چمن ورزشگاه یادگارتبریز

سرمربی تیم تراکتور از وضعیت فعلی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار رضایت کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در نشست خبری حبیب ستوده‌نژاد با خبرنگاران، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: آقای خمز امروز از چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بازدید و از کیفیت آن اظهار رضایت کرد. وی افزود: طبق گفته ذوالمجیدیان به […]



سرمربی تیم تراکتور از وضعیت فعلی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهار رضایت کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در نشست خبری حبیب ستوده‌نژاد با خبرنگاران، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: آقای خمز امروز از چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بازدید و از کیفیت آن اظهار رضایت کرد.

وی افزود: طبق گفته ذوالمجیدیان به نقل از آقای خمز مشکل وی با چمن، سیستم هیتینگ بوده و عنوان کرده با زردی چمن مشکلی ندارد و هیتینگ باعث افت چمن ورزشگاه یادگار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ۸ میلیارد برای کشت چمن ذخیره ورزشگاه یادگار امام بودجه در نظر گرفته شده که درخواست کردیم این مبلغ به روز شود و چمن‌هایی برای انتقال به ورزشگاه یادگار امام کشت شود.

ستوده نژاد گفت: فردا جلسه‌ای برگزار می‌شود تا در مورد حضور موضوعات مختلف میزبانی بازی تراکتور با پرسپولیس تصمیم‌

گیری شود که یکی موضوع حضور بانوان در ورزشگاه یادگار در این بازی است.

وی گفت: تارتان استادیوم یادگار امام با ۱۶ میلیارد تومان در حال بازسازی است و استانداردترین پیست دوومیدانی کشور است که بخشی در بازی تراکتور با پرسپولیس آماده و به صورت کامل تا پیش از بازی آسیایی تراکتور آماده خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷