رایزنی «فالح الفیاض» با مقامات روس درباره قضایای امنیت منطقه‌ای
رایزنی «فالح الفیاض» با مقامات روس درباره قضایای امنیت منطقه‌ای

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی در سفر به مسکو، امروز (چهارشنبه – ۷ آوریل) با «نیکولای پاتروشف» رئیس شورای امنیت ملی روسیه و «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا دیدار و گفت‌وگو کرد. بر اساس بیانیه دفتر الفیاض که نسخه‌ای از آن در […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی در سفر به مسکو، امروز (چهارشنبه – ۷ آوریل) با «نیکولای پاتروشف» رئیس شورای امنیت ملی روسیه و «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه دفتر الفیاض که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری شبکه «السومریه» منتشر شد، در گفت‌وگو با پاتروشف، قضایای امنیت منطقه‌ای و افق‌های همکاری و تعامل دوجانبه میان عراق و روسیه بررسی شد.

در این نشست، همچنین موضوع پیشرفت جدی در روابط عراق و روسیه در راستای پاسخ به منافع مشترک دو کشور بررسی و بر ضرورت و آمادگی توسعه ارتباطات و همکاری در بخش امنیتی تاکید شد.

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه حضورش در مسکو با بوگدانوف درباره ابعاد اصلی همکاری در خاورمیانه و هماهنگی مشترک در زمینه مبارزه به تروریسم بین‌المللی رایزنی کرد و طرف روسی نیز بر موضعش در حمایت از وحدت و حاکمیت عراق تاکید کرد.

انتهای پیام/م