رایزنی‌های فشرده در وین در جریان است
رایزنی‌های فشرده در وین در جریان است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ساعت ۱۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام در وین با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان،‌ فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا برگزار شود و در همین راستا رایزنی‌های فشرده بین هیأت‌های مختلف در وین جریان دارد. در همین خصوص سید […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ساعت ۱۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام در وین با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان،‌ فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا برگزار شود و در همین راستا رایزنی‌های فشرده بین هیأت‌های مختلف در وین جریان دارد.

در همین خصوص سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه که شامگاه دوشنبه در رأس هیأتی وارد وین شد، دیشب با رئیس هیأت چین و امروز با رئیس هیأت روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

عراقچی همچنین ساعت ۱۰:۰۰ امروز با «انریکه مورا» هماهنگ کننده اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک دیدار و آخرین ترتیبات اجرایی مربوط به برگزاری کمیسیون را مرور کرد.

* فحاشی ضد انقلاب به عراقچی

گفتنی است، بعد از این دیدار و هنگام خروج عراقچی از محل ملاقات، یکی از عناصر ضدانقلاب اقدام به فحاشی کرده و قصد تهاجم به وی را داشت که ناکام ماند. منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب امروز در وین در اعتراض به مذاکرات در مقابل هتل محل برگزاری کمیسیون مشترک تجمع کرده‌اند.

سفارت ایران در وین هشدارهای لازم را به پلیس اتریش نسبت به حفظ امنیت مذاکره کنندگان کشورمان داده است.

انتهای پیام/