راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در آذربایجان شرقی + فیلم
راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در آذربایجان شرقی + فیلم

همزمان با هفته بهزیستی، سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در آذربایجان شرقی راه اندازی شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اصغر جعفری روحی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این خدمت به منظور امدادرسانی به افرا ناشنوا و […]



همزمان با هفته بهزیستی، سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اصغر جعفری روحی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه اندازی سامانه اورژانس ناشنوایان در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار کرد: این خدمت به منظور امدادرسانی به افرا ناشنوا و کم شنوا که در زمان بروز مشکل به علت نقص عضو قادر به برقراری تماس با اورژانس ۱۱۵ نیستند ارائه می شود.
 
وی افزود: با ایجاد این سامانه ، ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی استان می توانند در صورت نیاز به آمبولانس با ارسال پیامک به سامانه شماره ۱۰۰۰۴۰۰۱۱۵ درخواست خود را به اورژانس اعلام کنند.
 
جعفری روحی اضافه کرد: با توجه به ثبت مشخصات و آدرس افراد ناشنوا در سیستم اورژانس ۱۱۵ اپراتورهای این مرکز با دریافت پیامک، بلافاصله برای اعزام آمبولانس به محل ثبت شده در سامانه در کمترین زمان اقدام خواهند کرد.

 

 

پایان پیام/