رئیس جمهور قزاقستان وارد «دوشنبه» شد
رئیس جمهور قزاقستان وارد «دوشنبه» شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور برای یک سفر ۲ روزه  وارد «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد. «بریک اوالی» سخنگوی ریاست جمهوری قزاقستان با اعلام این خبر گفت: این اولین سفر خارجی رئیس جمهور قزاقستان در سال جاری میلادی است. تاکایف […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور قزاقستان در راس یک هیات از مقامات عالی رتبه این کشور برای یک سفر ۲ روزه  وارد «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد.

«بریک اوالی» سخنگوی ریاست جمهوری قزاقستان با اعلام این خبر گفت: این اولین سفر خارجی رئیس جمهور قزاقستان در سال جاری میلادی است.

تاکایف در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهر دوشنبه از سوی «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان و سایر مقامات رسمی این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

طبق برنامه، تاکایف و رحمان پیرامون مسائل مهم دوجانبه و منطقه مذاکراتی را انجام خواهند داد که در پایان آن تصویب تعدادی از اسناد دوجانبه برنامه ریزی شده است.

سران کشورهای قزاقستان و تاجیکستان در پایان مذاکرات خود در نشست مشترک مطبوعاتی شرکت می‌کنند.

علاوه بر این، تاکایف در چارچوب سفر ۲ روزه خود به تاجیکستان با «محمد طاهر ذاکر زاده» رئیس مجلس نمایندگان و «قاهر رسول زاده» نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/