رئیس جمهور قزاقستان در رژه نظامی «مسکو» شرکت نمی‌کند
رئیس جمهور قزاقستان در رژه نظامی «مسکو» شرکت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بریک اوالی» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری قزاقستان از عدم شرکت «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور در رژه نظامی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم روسیه در شهر مسکو خبر داد. وی گفت: از طرف روسیه دعوت نامه مرتبط با حضور رئیس جمهور قزاقستان […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بریک اوالی» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری قزاقستان از عدم شرکت «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور در رژه نظامی به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم روسیه در شهر مسکو خبر داد.

وی گفت: از طرف روسیه دعوت نامه مرتبط با حضور رئیس جمهور قزاقستان در رژه شهر مسکو ارسال نشده، بنابراین سفر به این کشور در برنامه رئیس جمهور برنامه ریزی نشده است.

سال گذشته، بر اثر شیوع ویروس همه گیر کرونا رژه نظامی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در پایتخت روسیه در تاریخ ۲۴ ژوئن با مشارکت روسای جمهور قزاقستان، بلاروس، ازبکستان، مولداوی، تاجیکستان و صربستان برگزار شد.

بنابر سخنان «دیمیتری پسکوف» سخنگوی رئیس جمهور روسیه، امسال ارسال دعوت نامه به مهمانان خارجی برای مشارکت در این رژه نظامی برنامه ریزی نشده است.

این در حالی است که اخیرا اعلام شد که «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان در رژه نظامی پایتخت روسیه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/.