رئیس جمهور تاتارستان وارد تبریز شد
رئیس جمهور تاتارستان وارد تبریز شد

رئیس جمهور تاتارستان در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی این جمهوری، ظهر امروز (یکشنبه) وارد تبریز شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  رستم مینیخانوف در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان استان قرار گرفت. بعد از ظهر امروز نشست اقتصادی آذربایجان […]



رئیس جمهور تاتارستان در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی این جمهوری، ظهر امروز (یکشنبه) وارد تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  رستم مینیخانوف در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان استان قرار گرفت.

بعد از ظهر امروز نشست اقتصادی آذربایجان شرقی و تاتارستان با حضور مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی دو طرف در تبریز برگزار می‌شود.

دیدار دوجانبه با استاندار آذربایجان شرقی و نشست تخصصی صنعت و کشاورزی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور تاتارستان در سفر به تبریز است.

مینیخانوف همچنین از چند مرکز گردشگری و یک واحد صنعتی در شهر تبریز بازدید خواهد کرد.

سفیر فدراسیون روسیه در تهران، معاون نخست‌وزیر و وزیر صنعت و تجارت جمهوری تاتارستان و جمعی از مدیران شرکت‌های بازرگانی و تولیدی این جمهوری، مینیخانوف را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/