دیدار مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مسجد امام خمینی (ره) سردرود برگزار شد
دیدار مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در مسجد امام خمینی (ره) سردرود برگزار شد

[ad_1] رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از معاونان قضایی دادگستری و دادستان مرکز استان با جمعی از اهالی شهر سردرود دیدار و مشکلات قضایی آن‌ها را بررسی کرد. به گزارش قلم پرس –  موسی خلیل‌الهی به همراه دادستان مرکز آذربایجان شرقی، تعدادی از معاونان قضایی دادگستری استان و معاونان دادستان شنبه ۱۰ […]

[ad_1]

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از معاونان قضایی دادگستری و دادستان مرکز استان با جمعی از اهالی شهر سردرود دیدار و مشکلات قضایی آن‌ها را بررسی کرد.

به گزارش قلم پرس –  موسی خلیل‌الهی به همراه دادستان مرکز آذربایجان شرقی، تعدادی از معاونان قضایی دادگستری استان و معاونان دادستان شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعد از افطار با حضور در مسجد امام خمینی (ره) با جمعی از اهالی شهر سردرود به صورت چهره به چهره ملاقات کردند.
طی این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیش از ۵۰ نفر از اهالی به صورت چهره به چهره گفت‌وگو و مشکلات قضایی آن‌ها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.
سَردْرود در بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده است. دومین شهر پرجمعیت شهرستان تبریز و یازدهمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/

[ad_2]