دیدار شهردار منطقه ۲ تبریز با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
دیدار شهردار منطقه ۲ تبریز با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با امیر دریادار رضا عباسی که به سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منصوب شده است دیدار کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.در جریان این دیدار خوشنواز توضیحاتی در مورد مراحل احداث پارک موزه دفاع مقدس ارائه کرد و […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با امیر دریادار رضا عباسی که به سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منصوب شده است دیدار کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.
در جریان این دیدار خوشنواز توضیحاتی در مورد مراحل احداث پارک موزه دفاع مقدس ارائه کرد و از این مجموعه بعنوان یکی از کم نظیرترین پروژه های فرهنگی، یاد کرد.
در ادامه این دیدار، شهردار منطقه ۲ ضمن آرزوی موفقیت برای امیر دریادار رضا عباسی در سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، انتصاب وی را تبریک گفت.
پس از این دیدار، جلسه ای با حضور شهردار منطقه، معاونان و مدیران این شهرداری و تنی چند از مدیران بنیاد حفظ  آثار و نشرارزش های دفاع مقدس برگزار شد و پاره ای از فعالیت های اجرایی جهت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مورد بررسی مدیران، قرار گرفت.
شهردار منطقه ۲ در این جلسه به ادامه همکاری و تسریع جهت رفع برخی موانع تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هم ضمن عنوان اینکه مجموعه پارک موزه دفاع مقدس مایه افتخار کشور است، از زحمات و تلاش شهردار و مجموعه همکاران وی برای احداث پارک موزه، قدردانی کرد.