دیدار جمعی از بانوان نخبه استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
دیدار جمعی از بانوان نخبه استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

[ad_1] جمعی از بانوان نخبه استان به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند. زهرا کوهی در این دیدار، با تشریح تدوین برنامه‌های حوزه زنان و خانواده استان براساس سند تحول دولت مردمی، گفت: با توجه به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه اجتماعی، زنان و خانواده و همچنین ظرفیت‌های موجود […]

[ad_1]

جمعی از بانوان نخبه استان به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند.

زهرا کوهی در این دیدار، با تشریح تدوین برنامه‌های حوزه زنان و خانواده استان براساس سند تحول دولت مردمی، گفت: با توجه به مسائل، مشکلات و دغدغه‌های حوزه اجتماعی، زنان و خانواده و همچنین ظرفیت‌های موجود در این حوزه، برنامه های مدونی تهیه شده است.
 
وی با اشاره به موضوعات راهبردی حوزه زنان و خانواده استان مانند نقش‌آفرینی بانوان و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، از راه اندازی ۷ کارگروه استانی با موضوعات گفتمان‌سازی الگوی سوم زن، جمعیت، کسب‌وکار پایدار، تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، نشاط اجتماعی، حقوق و مسئولیت های زنان خبر داد و استفاده از ظرفیت های حلقه های میانی در راستای اجرای برنامه‌ها را از اهداف اداره کل امور زنان و خانواده استان اعلام کرد.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این دیدار بحث عفاف و حجاب را یکی از موارد مهم اجتماعی دانست و گفت: باید به این نکته توجه کرد که عفاف تنها مختص بانوان نیست و مردان نیز باید رفتار عفیفانه داشته باشند.
 
وی پرداختن به موضوعاتی نظیر حضور کودکان و نوجوانان در مساجد را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه انسان از کودکی به محیطی که رشد می‌یابد خو گرفته و علاقمند می‌شود، لذا هیات امنای مساجد باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.
 

[ad_2]