دو ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز درحال احداث است
دو ایستگاه جدید آتش نشانی در تبریز درحال احداث است
شهردار تبریز گفت: با احداث ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی، شمار ایستگاه های آتش نشانی تبریز به ۲۳ خواهد رسید.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر با اعلام این خبر در مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی که ظهر امروز در محوطه ایستگاه شهدای ولیعصر برگزار شد، اظهار کرد: از اول تاسیس سازمان آتش نشانی تا به امروز ۱۹ ایستگاه در شهر داشتیم که در ۲ سال گذشته ۳ ایستگاه راه اندازی شده و ۲ ایستگاه جدید دیگر نیز در حال ساخت داریم.

شهردار تبریز افزود: با تخصیص بودجه ۴۰ میلیارد تومانی ایستگاه های در حال احداث تجهیز خواهند شد که بخشی از این تجهیزات  در حال حاضر خریداری شده است.

ایرج شهین باهر ادامه داد: شهرداری تبریز با ارائه بیش از ۳۰۰ نوع خدمات، برای ایمنی و آرامش شهروندان در ۲ سال اخیر نگاه ویژه ای به حوزه آتش نشانی داشته و بودجه های قابل توجهی به این سازمان اختصاص داده تا با به کارگیری  امکانات جدید، سلامت همشهریانی که مورد تهدید واقع می شوند؛ تضمین شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی، خاطرنشان کرد: همان ویژگی هایی که در بین رزمندگان دفاع مقدس بود، در آتش نشانان تجلی یافته و آنان از اولین روز خدمت تا زمان بازنشستگی به عنوان رزمنده همیشه پای کار هستند و رشادت های بزرگی انجام می دهند.