دنیزلی؛ بازی خوبی انجام ندادیم
دنیزلی؛ بازی خوبی انجام ندادیم
دنیزلی پس از تساوی مقابل ذوب آهن گفت؛ما در بازی گذشته خود مقابل پرسپولیس جامانده ایم و بازیکنان ملی پوش تیم خسته بودند

به گزارش قلم پرس؛مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد بازی با ذوب آهن در بین خبرنگاران گفت؛بعد از بازی تیم ملی این اولین بازی ما بود. در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم. به هر حال از هر بازی امتیاز می گیریم و فکر ما گویا به بازی قبلی مانده بود و شاید هم ملی پوشان ما خسته بودند.

وی ادامه داد: بازی خوبی انجام ندادیم و بد بودیم. در هفته های قبل این را به فدراسیون فوتبال گفته بودیم که این توپ ها خدمتی به فوتبال ایران نمی کند. توپ هایی که سال قبل در لیگ ایران بود از توپ های امسال بهتر بود و نمی دانم چرا از این توپ ها استفاده می شود. این صحبت ها درباره نتیجه بازی امروز نبود بلکه از روز اول این حرف ها را زدیم. این را از طرف همه مربیان لیگ می گویم. ما جلسه ای با سرمربیان تیم ملی داشتیم و آنجا هم این را گفتیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز اصلا نتیجه خوبی نگرفتیم و این را به بازیکنانم گفتم که خوب نبودیم. نباید فراموش کنیم که در هفته های آتی این یک امتیاز هم به ما کمک می کند. شرایط لیگ را بعد از هفته سوم می توانیم ارزیابی کنیم. در دقایق آخر بازی بهتر بودیم اما نتوانستیم به موفقیت برسیم.

دنیزلی ادامه داد؛درباره کنفرانس خبری قبل بازی باید بگم که ما چون مسافریم نمیتوانیم به نشست های قبل بازی برسیم و کنفرانس های خبری قبل بازی در کشور های دیگر برگزار نمیشود و فقط در ایران برگزار میشود که امیدوارم مسئولین سازمان لیگ تجدید نظری در این باره داشته باشند،و من تمام صحبت های قبل بازی را چندروز قبل بازی با روابط عمومی باشگاه در میان میگزارم و همه رسانه ها میتوانند از صحبتهای من با روابط عمومی استفاده کنند و من نمیتوانم در دو روز حرفهای تکراری را در رسانه ها مطرح کنم و اگر چنین قانونی در فوتبال ایران نوشته شده است باید تجدید نظری در این باره انجام شود.

وی افزود؛در لحظات مهمی که باید در کنار تیمم باشد هتل تیمم را ترک نمیکنم و به هتل دیگری نمیروم،و من نمیدانستم در نشست خبری قبل بازی خبرنگاران اصفهانی منتظر من بودند و غایب بودم از خبرنگاران اصفهانی عذر خواهی میکنم.