دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت مالی می‌کند
دمشق: انگلیس از شاهدان دروغین در سوریه حمایت مالی می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بثینه شعبان» مشاور ویژه رئیس جمهورسوریهگفت سوریه با جنگ دو بُعدی روبه‌رو بوده است که بُعد اول آن انسانی و بُعد دیگر رسانه‌ای است که رسانه‌های بی‌اعتبار غربی علیه سوریه راه انداخته بودند. به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شعبان طی نطقی در یک کنفرانس ویدئویی که توسط […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «بثینه شعبان» مشاور ویژه رئیس جمهورسوریهگفت سوریه با جنگ دو بُعدی روبه‌رو بوده است که بُعد اول آن انسانی و بُعد دیگر رسانه‌ای است که رسانه‌های بی‌اعتبار غربی علیه سوریه راه انداخته بودند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شعبان طی نطقی در یک کنفرانس ویدئویی که توسط موسسه تحقیقات شیلرآلمانبا عنوان (الگویی جدید برای انحطاط اخلاقی در جهان ) ترتیب داده شد  گفت که اسنادی بریتانیایی که به بیرون درز کرده است، ثابت می‌کند، انگلیس، گروه‌هایی از سوریه که خودشان را «شاهدان می‌نامند» تأمین مالی کرده است و دولت‌های غربی مقامات سوریه را برای جدا شدن از این کشور تحت فشار قرار دادند.

این مقام سوریه گفت: هر آنچه از مرگ، ویرانی و آوارگی بر سر سوریه آمد نهادهای اطلاعاتی غربی در پس آن بوند که با همکاری ترکیه هزاران تروریست را برای دستیابی به یک هدف آموزش دادند و آن نابودی سوریه بود. این قدرت‌های غربی هنوز سوریه را تحت استعمار خود تصور می‌کنند و تاریخ و ارزش‌های راسخآن رانادیده می‌گیرند.

انتهای پیام/