دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت  در تبریز
دستگیری قاتل متواری کمتر از ۲۴ ساعت  در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت که در درگیری و نزاع یک جوان را به قتل رسانده بود، خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری در یکی از پارک‌های شهر تبریز و […]



جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت که در درگیری و نزاع یک جوان را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  علی محمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری در یکی از پارک‌های شهر تبریز و به قتل رسیدن جوان ۲۸ ساله، ماموران  کلانتری ۲۵ کندرود در محل حضور یافته و نسبت به بررسی صحنه جرم اقدام کردند. 

وی  افزود: ماموران با بررسی دلایل و مدارک حاصله از صحنه جرم نسبت به شناسایی قاتل اقدام و در عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت متهم اصلی دستگیر شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحقیقات به عمل آمده از قاتل و ضمن اعتراف به قتل علت آن را اختلافات شخصی بیان کرد و گفت: پس از بازسازی صحنه قتل و اخذ اظهارات سایر افراد حاضر در صحنه، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/س