دستگیری عاملان قتل متواری در شهرستان کلیبر
دستگیری عاملان قتل متواری در شهرستان کلیبر

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری قاتلان مرد ۴۰ ساله مشکین شهری خبر داد. به گزارش قلم پرس،از کلیبر، حسین عبدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام  ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشکین شهر مبنی بر حضور قاتلان مرد ۴۰ ساله در شهرستان کلیبر شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت […]



فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری قاتلان مرد ۴۰ ساله مشکین شهری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از کلیبر، حسین عبدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام  ماموران پلیس آگاهی شهرستان مشکین شهر مبنی بر حضور قاتلان مرد ۴۰ ساله در شهرستان کلیبر شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و بررسی های میدانی، متهمان اصلی شناسایی و با پشتیبانی عملیاتی ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی قاتلان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلیبر با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است و در این راستا از عموم شهروندان فهیم می خواهیم، هر گونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام