دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در تبریز
دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق دوچرخه که از طریق سایت دیوار قصد فروش دوچرخه سرقتی را داشت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان تبریز که سارق با استفاده از شاه […]



فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق دوچرخه که از طریق سایت دیوار قصد فروش دوچرخه سرقتی را داشت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، رمضان الهوردیان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان تبریز که سارق با استفاده از شاه کلید درب ورودی آپارتمان های شخص ساز را باز و اقدام به سرقت کرده بود که  موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری شاکیان نسبت به رصد فضای مجازی سایت دیوار اقدام؛ مشخص شد یک دستگاه دوچرخه مسروقه متعلق به شاکیان جهت فروش به مبلغ پایین تر تردرج آگهی شده است که پس از شناسایی اموال مسروقه و حصول اطمینان با هماهنگی شاکیان با شخص آگهی دهنده تماس تلفنی برقرارو و طی یک قرار صوری با هماهنگی بلافاصله عوامل کلانتری ۱۲ به صورت نامحسوس حاضر و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و دوچرخه مسرقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تبریز با اشاره به کشف چهار دستگاه دوچرخه مسروقه دیگر در بازرسی از مخفیگاه سارق عنوان کرد: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس،‌ به ۵فقره سرقت دوچرخه و فروش تعدادی از آنها به چند خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

“الهوردیان” با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت اصول ایمنی در خصوص نگهداری از اموال خود، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷