دستور ویژه استاندار برای رسیدگی به موضوع ضرب و شتم عکاس تبریزی
دستور ویژه استاندار برای رسیدگی به موضوع ضرب و شتم عکاس تبریزی

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرب و شتم عکاس تسنیم ‌به فرماندار تبریز دستور داد: به سرعت شورای تامین اضطراری تشکیل دهید و این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد شود. به گزارش قلم پرس مجید خدابخش عصر امروز در مراسم جشن روز بزرگداشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی خبرنگاران آذربایجان […]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرب و شتم عکاس تسنیم ‌به فرماندار تبریز دستور داد: به سرعت شورای تامین اضطراری تشکیل دهید و این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد شود.

به گزارش قلم پرس مجید خدابخش عصر امروز در مراسم جشن روز بزرگداشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی خبرنگاران آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به برخورد فیزیکی ماموران شهرداری ‌با عکاس تسنیم اظهار داشت: کسی حق برخورد فیزیکی ندارند و باید به این موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه افرادی که با باتوم و گاز فلفل برخورد می‌کنند باید شناسایی شوند، افزود: چنین تجهیزاتی چرا باید در دست ماموران شهرداری باشد؟

استاندار آذربایجان شرقی ‌به فرماندار تبریز دستور داد: به سرعت شورای تامین اضطراری تشکیل دهید و این موضوع را بررسی کرده و با خاطیان برخورد شود.

خدابخش خطاب به عکاس تسنیم گفت: از طرف دولت از شما عذرخواهی می‌کنم و کسی حق دست‌اندازی به کسی را ندارد.