دستورهای ویژه رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی عملیاتی شود/توقف‌گاه‌هایی که بهره وری استان را دچار چالش می کند
دستورهای ویژه رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی عملیاتی شود/توقف‌گاه‌هایی که بهره وری استان را دچار چالش می کند

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستورات ویژه رئیس جمهور در سفر به استان باید عملیاتی و مباحث مربوط به مولدسازی و فروش اموال تملک دارایی های سرمایه ای به صورت روشن و شفاف دنبال شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم ظهر امروز با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به پیگیری وضعیت […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستورات ویژه رئیس جمهور در سفر به استان باید عملیاتی و مباحث مربوط به مولدسازی و فروش اموال تملک دارایی های سرمایه ای به صورت روشن و شفاف دنبال شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرم ظهر امروز با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی به پیگیری وضعیت بودجه و اعتبارات استان پرداخت و اظهار کرد: باید به حوزه برنامه ریزی ورود دقیق تری یابیم تا منابع و مصارف استان سامان یابد.

وی افزود: بالاخره بعد از کش و قوس های بین مجلس و دولت لایحه بودجه با تاخیر زمانی ابلاغ شد؛ در مورد اعتبارات سفر رئیس جمهور نیز تخصیص برخی منابع به صورت اوراق و بخشی نیز به صورت نقدی مصوب شده که باید پیگیری های لازم در این ارتباط نیز صورت گیرد.

خرم تاکید کرد: برخی از دستگاه ها نسبت به دریافت اعتبارات سفر ریاست جمهوری توفیق مورد انتظار را نداشته اند که باید مشخص شود مشکل کار کجا بوده تا رفع شود و آهنگ و روند فعالیت های استان متناسب و متوازن باشد.

استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری از چهار محل «تعهدات سازمان برنامه و بودجه»، «تعهدات استانی»، «ماده ۵۶ و تسهیلات بانکی» و «نهادهای حمایتی و نفت» تخصیص می یابد که در این چهار حوزه باید گزارشات روشن و شفاف داشته باشیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: دستورات ویژه رئیس جمهور در سفر به استان باید عملیاتی و مباحث مربوط به مولدسازی و فروش اموال تملک دارایی های سرمایه ای به صورت روشن و شفاف دنبال شود.

این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود متذکر شد: مهمترین برنامه دولت در سال ۱۴۰۱ پرداختن به مسئله بهره وری است که به نظر می رسد این موضوع در استان ما مغفول مانده است!

استاندار آذربایجان شرقی اذعان داشت: بهره وری در همه امور مربوط به مدیریت، گردش نیروی انسانی، تولید و صادرات تاثیر دارد و باید به جد مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه در استان وضعیت مطلوبی ندارد.

خرم تاکید کرد: باید توقف‌گاه‌هایی که بهره وری استان را دچار چالش می کند، شناسایی و رفع کنیم و برنامه های مشخص با بازه زمانی تعریف شده برای بهینه کردن بهره وری داشته باشیم.

در این جلسه مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ارائه گزارشات مربوط به وضعیت اعتبارات، بودجه و بهره وری پرداختند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

 

 


[ad_2]