در راستای اجرای طرح اقتصادی دولت در کنار مردم خواهیم بود
در راستای اجرای طرح اقتصادی دولت در کنار مردم خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در راستای اجرای طرح اقتصادی دولت در کنار مردم هستیم و از تمام پتانسیل شهرداری تبریز در جهت رفاه حال شهروندان بهره خواهیم برد. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی با اشاره به ضرورت همراهی و جدیت سازمانهای تخصصی شهرداری برای در اختیار گذاشتن مایحتاج عمومی مردم اظهار […]



رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در راستای اجرای طرح اقتصادی دولت در کنار مردم هستیم و از تمام پتانسیل شهرداری تبریز در جهت رفاه حال شهروندان بهره خواهیم برد.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی با اشاره به ضرورت همراهی و جدیت سازمانهای تخصصی شهرداری برای در اختیار گذاشتن مایحتاج عمومی مردم اظهار کرد: از شهردار محترم تبریز خواسته ایم که از کلیه ظرفیتهای شهرداری و سازمانهای ذیربط برای سهولت دسترسی مردم به سبد غذایی با قیمت مناسب استفاده کند تا خدای ناکرده شهروندان عزیزمان در این خصوص در مضیقه نباشند.
وی ادامه داد: سازمان کشتارگاه و سازمان میادین می‌بایست با اجرای طرحهای متنوع و کارآمد خدمات شایسته و بایسته ای در جهت ارائه گوشت قرمز و سبد غذایی با قیمت پایین، کیفیت بالا و محل های مناسب با سهولت دسترسی ارائه کنند و عملکرد خود را در این حوزه به مردم گزارش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز همچون همیشه برای رفاه حال عموم مردم و شهروندان نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا این طرح ارزشمند اقتصادی دولت با بیشترین کارایی و کمترین نقصان در شهر تبریز پیاده شود.