درگذشت سبزبان شهرداری تبریز بر اثر سانحه تصادف
درگذشت سبزبان شهرداری تبریز بر اثر سانحه تصادف

امروز، سبزبان تلاشگر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ قبل از شروع به کار بر اثر سانحه تصادف با خودرو فوت کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسدالله پورعربشاه از سبزبانان تلاشگر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، در خیابان چایکنار به طرف مهرانه‌رود […]



امروز، سبزبان تلاشگر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ قبل از شروع به کار بر اثر سانحه تصادف با خودرو فوت کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اسدالله پورعربشاه از سبزبانان تلاشگر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، در خیابان چایکنار به طرف مهرانه‌رود قبل از شروع به کار بر اثر سانحه تصادف با خودرو فوت کرد.

راننده خودروی سواری پراید پس از برخورد، از صحنه تصادف متواری شده است.

رییس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز درگذشت سبزبان شهرداری، اسدالله پورعربشاه را تسلیت گفتند

[درگذشت سبزبان خدوم شهرداری تبریز بر اثر سانحه تصادف]

رییس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک درگذشت سبزبان خدوم شهرداری تبریز، مرحوم اسدالله پورعربشاه را تسلیت گفتند.

به گزارش شهریار، در متن پیام مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت سبزبان تبریزی، زنده‌یاد اسدالله پورعربشاه ضایعه بزرگی برای خانواده بزرگ شهرداری تبریز بود که موجب تأثر و تأسف مجموعه مدیریت شهری شد.

کارگران خدوم شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف تنظیف، خدمات و فضای سبز به تعبیر بزرگان مجاهدین فی سبیل‌الله هستند که نشاط و شادابی و سرزندگی شهر را مدیون و مرهون خدمات ارزنده آنها می‌دانیم.

اینجانبان درگذشت کارگر خدوم بخش فضای سبز شهرداری تبریز، مرحوم اسدالله پورعربشاه را به بازماندگان، همکاران و خانواده بزرگ شهرداری تبریز تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه ایزد منان برای وی غفران واسعه الهی و برای خانواده‌ گرامی‌شان، صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

رسول برگی- یعقوب هوشیار

انتهای پیام/