درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی کلنگ زنی شد
درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی کلنگ زنی شد
درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی اصل، پدر صنعت آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد.

به گزارش قلم پرس، مراسم کلنگ زنی درمانگاه شهری مرحوم سیدرضا مقیمی اصل صبح چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این مراسم با قدردانی از پدافند هوایی شمالغرب از بابت در اختیار قرار دادن زمین و از فرزندان مرحوم سیدرضا مقیمی اصل نیز به دلیل تامین هزینه ساخت این درمانگاه به یاد پدر مرحومشان قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره ای به نقش پدافند هوایی در طول دفاع مقدس گفت: پدافند هوایی در دوران جنگ و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده و چه در گذشته و چه در زمان حال درخشیده است.
وی با یادی از مرحوم سید رضا مقیمی، پدر صنعت آذربایجان شرقی گفت: او یک انسان دوست داشتنی و خیر به تمام معنا بود و در جریان جشن های گلریزان در شب های ولادت امام حسن (ع)، همواره اولین کمک ها از سوی وی انجام می گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: از تمامی صنعتگران و کسانی که توانمندی لازم را دارند، می خواهیم که در کارهای خیر پیشقدم بوده و تا جایی که امکان دارد به سمت امور خیر بشتابند چرا که این امور نه تنها سبب کسر مال فرد نمی شود بلکه برکت دهنده مال او نیز هست.
وی افزود: ساخت این درمانگاه به نام مرحوم سیدرضا مقیمی می تواند اتفاق مبارک و فرخنده ای باشد که خوشحالیم فرزندان ایشان نیز ادامه دهنده مسیر آن مرحوم در پیگیری امور خیر هستند.
‌ارائه خدمات درمانگاه به مردم محروم شرق تبریز
امیر سرتیپ‌ دوم عباس عظیمی‌ نیز در این مراسم گفت: این درمانگاه در مساحت شش هزار مترمربعی با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا احداث خواهد شد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ادامه داد: این درمانگاه برای ارائه خدمت به کارکنان پدافند هوایی، مهر اصل و مردم مناطق شهرک اندیشه و روستاهای اطراف احداث می شود.
سیاوش مقیمی، فرزند این خیر مرحوم و مدیرعامل کارخانجات مهراصل نیز در این مراسم با قدردانی از حضور تمامی مهمانان و به خصوص نماینده ولی فقیه در استان در مراسم کلنگ زنی درمانگاه سیدرضا مقیمی اصل اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم راه پدر را در انجام امور خیریه ادامه داده و روح ایشان را به این ترتیب شاد کنیم.