دانشگاه‌ها و مدارس شرایط لازم را برای آموزش حضوری از مهر ماه آماده کنند
دانشگاه‌ها و مدارس شرایط لازم را برای آموزش حضوری از مهر ماه آماده کنند
فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه مهمترین ماموریت دانشگاهها و آموزش و پرورش بازگشایی این مراکز آموزشی و مدارس از مهر ماه است بر ضرورت ارائه تمهیدات و شرایط لازم تاکید کرد.

مسعود سعادتی در جلسه شورای آموزش و پرورش با تصریح بر اینکه موفقیت آموزش و پرورش  در سایه آموزش حضوری میسر است افزود : شاید در آموزشهای علمی موفق عمل شده اما در امور تربیتی دانش آموزان این توفیق بدون حضور در مدارس امکان پذیر نبوده و نیست.

وی اضافه کرد: بنا بر تاکید استاندار آذربایجان شرقی؛ مبنی بر عدم توجیه آموزش غیر حضوری در سال تحصیلی جدید لازم است روسای دانشگاهها و آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای حضور دانشجویان و دانش آموزان بنا بر چارچوب و مقدمات تعریف شده از سوی وزارت بهداشت فراهم کنند.

سعادتی خواستار نظارت دقیق از سوی تک تک روسا و مدیران دانشگاهها و مدارس  بر رعایت موارد بهداشتی و تهویه لازم و مناسب جهت آسودگی خاطر خانواده ها شد.

وی با تاکید بر اینکه بازگشایی ها نباید منوط به‌اعتبارات گردد اضافه کرد: می توان با مدیریت و برنامه ریزی صحیح شرایط آموزش حضوری را فراهم کرد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه بر ضرورت تبلیغ تزریق واکسن کرونا برای خانواده ها و مسئولین آموزشی در مدارس تاکید کرده خواستار نظارت و بررسی میزان آمادگی مدارس برای حضوری شدن گردید.

فرماندار ویژه میانه در پایان گفت: بیشترین آسیب در دوران کرونا به مقطع حساس ابتدایی وارد شد که باید با برنامه ریزی مناسب به جبران این آسیب پرداخت.

 

انتهای پیام/