خیالبافی‌های داماد ترامپ برای خاورمیانه متلاشی شد
خیالبافی‌های داماد ترامپ برای خاورمیانه متلاشی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه خبری ‌«سی‌ان‌ان» درگیری‌های فعلی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت را در حکم متلاشی شدن خیالبافی‌های «جارد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای منطقه غرب آسیا توصیف کرده است. «جارد کوشنر» بارها از توافق‌های سازش میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که به […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه خبری ‌«سی‌ان‌ان» درگیری‌های فعلی میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت را در حکم متلاشی شدن خیالبافی‌های «جارد کوشنر»، داماد و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای منطقه غرب آسیا توصیف کرده است.

«جارد کوشنر» بارها از توافق‌های سازش میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی که به «توافقات ابراهیم» موسوم شده‌اند به عنوان دستاورد دولت ترامپ نام برده است.

سی‌ان‌ان نوشته این توافق‌ها قرار بود با عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و چند کشور عربی خاورمیانه را وارد دوران جدیدی از صلح کنند.

دو ماه پیش، جارد کوشنر با نگارش مقاله‌ای در روزنامه نیویورک‌تایمز «زلزله ژئوپولتیک» ایجادشده پس از «توافق‌های ابراهیم» را به خودش تبریک گفت.

اما سی‌ان‌ان با اشاره به درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت نوشته که «زلزله ژئوپلیتیک واقعی»

درحال تکمیل…